Češi berou útokem internetové obchody a v klidu domova trhají rekordy v počtu objednaných balíčků, balíků, a hlavně vánočních dárků. I ti, kteří dosud odolávali a zkusili si objednat dárek on-line, zjišťují, že je to velmi snadné. Na prodejních webech se lze velmi snadno orientovat, reklamy se nám podbízejí a díky technice tip na dárek, který jsme marně sháněli na netu na nás „náhodou“ vyskočí v internetovém okně a nabídka je tu. Ani jsme si nemuseli lámat moc hlavu a vyhledávat znovu. Ona přišla až za námi. Na netu se dá sehnat téměř všechno.
Od kosmetiky, volně prodejných léků, elektroniky, domácích spotřebičů, nábytku, kuchyňských doplňků, dekorací, obuvi a oděvů. Stačí si vybrat. Jakmile se k nějakému internetovému obchodu přihlásíte, nezapomenou na vás a budou vás informativním letákem seznamovat se slevami, na které český zákazník slyší, akcemi věrnostního klubu a se všemi novinkami. Někdy jsou tyto newslettery až obtěžující, ale na druhou stranu se zase dozvíte vše důležité dříve než ostatní zákazníci.
Dokonce některé větší obchody dají do prodeje novinky anebo slevy den před oficiálním zveřejněním, a to proto, aby výhody mohli využít jejich věrní zákazníci. Je to jakýsi věrnostní bonus. Další online obchody díky věrnostnímu klubu nabízejí vždy poštovné zdarma, a navíc vám načítají na vaše konto body, za které si pak můžete jednou za rok vybrat zboží nebo uplatnit slevu na vybrané zboží. Podle počtu bodů také rozlišují stupně věrnostních karet, až se můžete vyšplhat na GOLD, která nabízí už skutečně zajímavé akce.
Pokud budete mít to štěstí, že kápnete na obchod, který své věrné zákazníky odmění rautem, i to se může stát. Pozvou vás v podvečer, pro každého je připravena sklenka šampaňského, drobné občerstvení, soutěže pro děti a samozřejmě i nezbytné večerní slevy jen pro vás. Někdy můžete přijít i s kamarádkou. A proč si neudělat příjemný podvečer a nenechat se odměnit?